Palautuskäytäntö
Kaikki virheellisesti painettuja/vaurioituneita/viallisia tuotteita koskevat reklamaatiot on tehtävä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Kuljetuksen aikana kadonneiden pakettien osalta kaikki korvausvaatimukset on esitettävä viimeistään 30 päivän kuluessa arvioidusta toimituspäivästä. Korvausvaatimukset, joiden katsotaan johtuvan meidän virheestämme, katetaan meidän kustannuksellamme.
Palautusosoite on oletusarvoisesti asetettu yhteistyökumppanimme Printfulin toimipisteeseen. Kun saamme palautetun lähetyksen, sinulle lähetetään automaattinen sähköposti-ilmoitus. Lunastamattomat palautukset lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen 30 päivän kuluttua.
Väärä osoite – Jos annatte osoitteen, jota kuriiri pitää riittämättömänä, lähetys palautetaan toimipisteeseemme. Olet vastuussa uudelleenlähetyskuluista, kun olemme vahvistaneet päivitetyn osoitteen kanssasi (jos ja kun se on mahdollista).
Noutamatta jääneet lähetykset – Noutamatta jääneet lähetykset palautetaan toimipisteeseemme, ja olet vastuussa uudelleenlähetyksen kustannuksista itsellesi tai loppuasiakkaallesi (jos ja kun se on mahdollista).
Emme hyväksy palautuksia sinetöidyistä tuotteista, kuten esimerkiksi kasvonaamioista, jotka eivät sovellu palautettaviksi terveys- tai hygieniasyistä. Hyväksyt täten, että kasvonaamioita sisältäviä palautettuja tilauksia ei voida lähettää uudelleen, vaan ne hävitetään.